Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 16 juni 2023

Summertime

Het mag dan officieel nog net geen zomer zijn, met de temperaturen van de afgelopen week zou je denken dat we er al lang middenin zitten.
Heerlijk om jezelf dan te verwennen met een heerlijk ijsje of een lekkere grote shake! En dat is nu net wat Whiskers het paard en Winnie de cavia doen. Ze hebben Freakshake Dana gevonden en kunnen er eigenlijk niet vanaf blijven...


De voorkant van de dubbele kaart is kleiner gemaakt door de bovenkant er vanaf te snijden.
De onderste helft is gemat met wit kaartkarton waarop ik eerst de letters van het nieuwe mask stencil omgetrokken heb en er daarna (met het mask stencil er nog op) overheen ben gegaan met 4 zachte kleurtjes memento inkt. Als laatste heb ik (nog voor ik het mask stencil van het papier afhaalde) de macaron en donut gestempeld zodat het na het verwijderen van het mask stencil lijkt alsof ze deels achter de letters zitten.
De brilletjes zijn apart gestempeld, gekleurd en voorzien van glossy accents van Ranger wat een heel leuk effect geeft. Om er zonnebrilletjes van te maken heb ik een klein stukje stevig plastic (afgeknipte bovenste stukje van de verpakking) voorzien van bruine inkt en dat achter de brilletjes geplakt.
 

Als je de voorkant open doet zie je Freakshake Dana helemaal. 
Whiskers is al bezig met een heerlijke zoete donut terwijl Winnie net iets van de shake wil gaan drinken.
Ook hier weer de stempels van de macaron en donut hier en daar op de kleurige achtergrond.
Winnie heeft het parasolletje van Freakshake Demi geleend en de bril van dezelfde set op zijn neus, deze keer als gewone bril.

 
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om lekker veel verschillende stempels met elkaar te combineren.
 
Leuk dat je weer langs bent geweest,
groetjes Henriëtte
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten