Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 4 december 2023

D.I.Y. krukje pimpen

Creatief bezig zijn is zo leuk! 
Deze keer mocht ik voor Craft Emotions aan de slag met Cadence verf en een houten krukje. 
Het was wel even nadenken want echt in mijn comfort-zone is dit niet maar ik moet zeggen..... het is echt heel leuk om te doen!

 
Het houten krukje bestaat uit 3 losse delen nl. 2 losse poten die in elkaar geschoven moeten worden en het ronde zit-gedeelte wat daar weer op moet.
Omdat het allemaal losse delen zijn is het gemakkelijk te verwerken.
Ik heb van iedere stap een foto genomen waar ze bij Craft Emotions weer een prachtige Do It Yourself online folder van hebben gemaakt.
Ik heb deze opgedeeld in 3 losse foto's zodat de afbeeldingen en tekst groter werden en het beter te lezen is.

Als het krukje in elkaar is gezet is dit mijn eindresultaat. Een gaaf en uniek krukje, echt een blikvanger in huis.
Natuurlijk kan je ervoor kiezen om andere mask stencils te gebruiken (Craft Emotions heeft nog veel meer mooie masks in het assortiment) of, als je heel vaardig bent met de penseel, zelf iets te schilderen.
 

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten