Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 19 december 2023

Vintage onderzetters

Afgelopen vrijdag vierde mijn vriendin haar verjaardag en dan is het wel heel erg leuk om zelf een cadeautje te maken.

 
Bij Craft Emotions hebben ze mooie ronde schijven in het assortiment die, als je ze pimpt, prachtige onderzetters kunnen worden.  
Ik heb gekozen voor een vintage servet en een mooie barok Mask, beide uit het assortiment van CraftEmotions.
 
 
Alle zes onderzetters zijn bewerkt met één servet. Ik heb ervoor gekozen om de vogels helemaal op de onderzetter te plaatsen maar als ik er twee wat opgeschoven had waren het zes verschillende onderzetters geworden.
 

De achterkanten van de onderzetters zijn met een mask en versa magic inkt bewerkt zodat je eigenlijk 2 soorten onderzetters hebt in één en kan je nog eens afwisselen 
De onderzetters zijn eerst geheel in de witte Cadence acrylverf gezet en aan het helemaal rondom afgelakt met Cadence Aquastone vernis zodat ze ook goed schoongemaakt kunnen worden.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Groetjes Henriëtte
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten