Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 27 december 2023

Hartelijk Gefeliciteerd

Heb jij ze ook nog, oude 3D knipvellen? Ik heb er nog mappen vol mee en ben er gisteren ingedoken omdat er deze week twee dames jarig zijn er in de kerkelijke gemeente van Cillaarshoek en aangezien ik iedere jarige boven de 75 jaar een kaart stuur moest ik toch nog even aan de slag.

 
Ik ben gaan zoeken tussen mijn oude knipvellen en vond daar een hele mooie van Le Suh. Ik heb met één plaatje 2 kaarten gemaakt met gebruik van een oude embossing folder van Precious Marieke uit de Flowery collectie. Het geëmboste gedeelte is licht aangezet met distress inkt.
Daarna heb ik er een tekst sticker op geplakt (daar heb ik ook nog een hele map van) en het geheel op een basiskaart geplakt en klaar.

 
Beide zijn ze hetzelfde geworden maar aangezien de dames niet bij elkaar wonen is dat dus helemaal niet erg. Morgen op de post, hopelijk zijn ze dan op tijd bij de jarigen

Groetjes Henriëtte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten