Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 11 december 2023

Fijne Feestdagen

Ik heb al een aantal keer filmpjes voorbij zien komen waarbij op een heel simpele manier snel kerstkaarten gemaakt werden en wilde dat ook een keer zelf proberen aangezien ik er toch nog wel een aantal tekort kom door het vele promotiewerk dat ik dit jaar gedaan heb voor CraftEmotions en Kreatrends.

 
Het is eigenlijk heel gemakkelijk. Met de Basics circles van Carla Creaties heb ik met de Pastel shades Paint pan set van Derwent een cirkel gestempeld en deze met een waterpen in dezelfde kleur ingekleurd.
Nadat die cirkels droog waren ben ik er met een zwarte pen omheen gegaan en heb ik de touwtjes naar boven met een Steadtler metallic zilveren marker getekend. Ook hier ben ik weer overheen gegaan met een zwarte pen en na het zetten van de tekststempel was de kaart klaar.
Echt heel snel en leuk om te doen. 
Het enige wat ik nog een beetje moet oefenen is het cirkels maken met de zwarte pen rondom de geschilderde cirkel. Het is niet de bedoeling om een strakke ronde lijn te krijgen maar wel om de twee of drie ronde lijnen ook echt rond te krijgen.
 

Ik heb er twee kaarten mee gemaakt en zoals je kan zien zijn de cirkels bij de bovenste blauwe kerstbal dus minder mooi gelukt. Maarrrrr..... oefening baart kunst.... toch??
 
Fijne dag vandaag!
Groetjes Henriëtte
 

 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten