Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 8 december 2023

Trio Flip card

Sinterklaas is weer naar Spanje, de kerstkaarten staan geschreven klaar om de deur uit te gaan. 
Dat wil niet zeggen dat ik geen kerstkaarten meer maak want dat doe ik eigenlijk het hele jaar door wel maar vandaag heb ik een verjaardagskaart die ik wil laten zien.
Deze kaart is gemaakt met de gave Trio-Flip-Card snijmal van Studio Light. Een grote snijmal die precies in een A5 enveloppe past.


Voor het maken van de kaart heb ik de aanwijzigingen van de verpakking opgevolgd en eerst alle delen uit wit kaartkarton gesneden.
Hierna heb ik het prachtige Paper pad van Piatek13 Hello Summer erbij gepakt. Hierin zit een gave afbeelding van een cottage die ik er perfect geschikt voor vond.
Door het stuk designpapier dat na het uitsnijden van het open gedeelte over blijft in 3 stukken op te delen en die precies op maat te maken voor de vierkanten die open draaien is de afbeelding helemaal compleet als de kaart dicht is.
In het paper pad zitten ook losse plaatjes die ik na het uitknippen extra op de onderkant van de kaart heb verwerkt.
 

Omdat de vierkantjes ook een achterkant hebben die je vanaf de andere kant ook kan zien heb ik die achterkant ook bewerkt met designpapier, uitgeknipte plaatjes en een ronde stempel zodat ook die kant de moeite van het bekijken waard is. Omdat het er allemaal plat opgeplakt zit kan de kaart heel netjes dicht om in de enveloppe te schuiven.


Bedankt weer voor het langskomen,
groetjes Henriëtte
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten