Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 18 april 2013

Challenge #1 Alles mag bij WLVC

Hier dan mijn allereerste kaart voor het  We Love Vintage Challengeblog. Wat hebben we moeten wachten tot we eindelijk konden beginnen zeg, maar  vandaag is het dan zover!!! Superleuk.
Het is deze keer een gemakkelijke opdracht: #1 Alles Mag.


Het scrappapier komt uit een blokje van de Action dat ik al een hele tijd in huis heb.
De randjes heb ik geïnkt met Hero Arts Shadow Ink Cup 'O Joe. Werkt heel prettig en geeft een heel mooi effect.
Achter het plaatje heb ik nog Kraf met randjes van het scrappapier met daar weer kant op gezet.


De grote bloem is een stans van Noor!Design die ik hier en daar ingeknipt heb met dit resultaat.
Ik heb er glanzend linnenpapier van de Acrion voor gebruikt en ook weer bewerkt met Cup 'O Joe.
Het takje is ook een mal van Noor!Design en heb ik bewerkt met Distress Ink Peeled Paint.
De andere twee bloemetjes heb ik al heel lang geleden gekocht maar vond ik mooi kleuren bij de bloemen van het plaatje.


Het plaatje is van Studio Ligt.
Het hoekje bovenin weer van Noor!Design.


Verder heb ik nog de hartjes-rand van Lin en Lene gebruikt.
Drie plakpareltjes werken de kaart dan helemaal af.

Klik HIER om naar het blog en de challenge te gaan en doe gezellig mee. 

Leuk weer dat je langs kwam en alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes Henriëtte



31 opmerkingen:

  1. Hoi Henriëtte, natuurlijk kom ik ook jou even feliciteren met de eerste aftrap bij WLVC. Jullie hebben mooie voorbeeld kaarten gemaakt. Je hebt super je best gedaan en leuke materialen gebruikt. Ik wens je een gezellige dag met veel leuke reacties toe, en geniet ervan!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je begin is in ieder geval super! Prachtige kaart heb je gemaakt,\
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt en ik heb al even op het blog gekeken en me aangemeld, ziet er erg mooi uit allemaal.
    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend3 kaart zeg en nu vlieg ik snel naar de challenge kijken wat de bedoeling is knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eindelijk van start en mag dit prachtige kaartje gezien worden!!!!! Fijn dat je erbij bent, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart, met mooie details, de hartjes rand vind ik super.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super vintagekaart Henriette. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Henriette,
    Ja, helemaal happy dat we van start zijn gegaan,wat is het toch leuk om Vintagekaarten te maken..super..jij hebt ook een prachtige kaart gemaakt..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Henriette, wat een beauty van een kaart, geweldig.
    Ik heb vanmorgen vroeg al op het blog gekeken en ga zeker meedoen.
    Ik hoop dat je veel leuke reacties ga krijgen en wens je een fijne dag

    Groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Henriette.
    heerlijk he dat we van start zijn gegaan en ik vind jou bijdrage dan ook een echte beauty met mooi papier en embelishments.
    ook je deurhanger vind ik erg mooi geworden.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel voor je compliment op mijn kaart en dat je mijn volger bent geworden. Nieuwsgierig als ik ben kom ik ook eens bij jou kijken, wow wat een mooie creaties maak jij zeg. Ik had dit al gezien bij WLVC en wil niets meer msisen dus ik ben ook jouw volger geworden.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend Henriëtte! Ook voor jou mijn complimenten hoor, het ziet er zo mooi uit! Jullie kwaliteiten voor dit blog komen heel goed tot hun recht! Deze van jou is ook zo prachtig, echte pure nostalgie deze schitterende vintage!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Henriëtte, is toch helemaal jouw ding hè! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart met prachtige details...helemaal super Henriëtte!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eindelijk zijn jullie van start gegaan Henriette, en wauw jij hebt ook al zo een toppertje gemaakt, hij is prachtig, echt een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. jammer dat de fotoos een beetje donker zijn, maar dat doet niks af aan je kaartje hoor, want die vind ik beeldschoon geworden. Ben met mijn creatie bijna klaar.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke reacties hebben we nu al op de eerste uitdaging, wat genieten we er nu al van, ik vind dat je een schitterend comp. van foto's hebt gemaakt van je mooie kaartje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Henriëtte,

    wat is het een prachtig kaartje geworden, super hoor!!!
    Fijn dat jullie eindelijk van start zijn gegaan...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Yeah! Van start en eindelijk kunnen ee onze kaartjes laten zien!
    Wat een beauty!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowwwwww schitterend mooie kaart Henriëtte. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart weer Jet. Veel succes met het blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk dat we nu echt begonnen zijn hé!
    Je kaart is een beauty hoor!
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig mooi kaartje, mooie kleuren mooie details, geslaagd hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een ontzettend gave kickoff Henriette! Hele mooie kaart is het geworden met onwijs fraaie details! Groetjes en heel veel plezier en succes bij het team! Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Henriette

    Ik vind je kaartje beeldschoon en die grote bloem is zo mooi, het is een plaatje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is echt een Jet-kaartje, heel mooi en smaakvol. Superstart voor het DT hoor!

    Lieve knuf, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende kaart.
    Fijn dat jullie van start zijn gegaan.
    Is zeker al geslaagd een voor één prachtige creaties.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen