Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 6 april 2013

Lekker kliederen en een post-kadootje.

Een tijdje geleden ben ik met verf aan het kliederen geweest bij Jolande  thuis. Zij wilde me laten kennismaken het art-journaling.
Het was een hele gezellige ochtend waarbij ik dit heb gemaakt.



Ik heb van alles gebruikt, templates, gesso, dylusions inkt, distress-inkt.
Vanmiddag ben ik aan tafel gaan zitten met mijn dochter Annelies (houdt helemaaaaal niet van knutselen eigenlijk) en zijn we samen aan het kliederen gegaan.


Dit is de mijne.
Achtergrond gemaakt met verschillende kleuren glimmermist, een template met gesso bewerkt en een muziek-achtergrondstempel van Whymsy.
De bloem is van Viva. De bloemen heb ik extra gestempeld en ingekleurd met distress ink, uitgeknipt en op de stempel geplakt.


Deze heeft Annelies gemaakt.
Achtergrond ook met glimmermist, achtergrond-tekststempel en achtergrond hartenstempel, ruitjes template en onderaan een stempel van Penny Black ingekleurd met distress ink.

Het is niet iets wat ik elke week zal gaan doen, Annelies vindt het ook wel aardig, dus zullen we misschien over een tijdje wel weer alles naar beneden slepen en weer een keertje lekker gaan kliederen, want gezellig was het wel.

Vanmorgen viel er een dikke, zachte enveloppe door de brievenbus.
Toen ik 'm open maakte kwam er een heel mooi zelfgemaakt zakje uit wat heerlijk geurt.


Dank je wel Danoesja voor dit prachtige, lekker ruikende kadootje. Het hangt gezellig aan de kast in mijn hobbykamer. Staat gezellig en ruikt heerlijk.

Leuk dat je langs bent geweest en een heel fijn weekend verder.

Groetjes Henriëtte


11 opmerkingen:

  1. Nou nou zeg Jet wat een PRACHTIGE journals.
    Ook die van je dochter is geweldig!
    En leuk toch dat ze dit wel leuk vindt!
    Ja hoorrrrrrrr weer 2 verslaafde erbij, enjoy the club!!!!!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kunstwerkjes Henriette was zeker wel heel koel om te doen....jeugdsentiment
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn goed gelukt Jet, je kunt de achtergrondjes ook op een kaart verwerken, is ook heel leuk hoor en spelenderwijs krijg je steeds mooiere achtergronden.
    leuk dat Annelies mee heeft gekliederd, ook die van haar is goed gelukt.

    groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi leuk geworden zeg,wie misschien nog een keer.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi henriette,
    Zo'n dikke, zachte envelop viel vanmorgen ook bij mij op de deurmat, ook ik kreeg zo'n leuk zakje/jurkje met lavendel van Danosja..lief hé?? het ruikt heerlijk en hangt bij mij in de huiskamer aan de kast..Je verfwerkjes zijn ook erg leuk geworden..is alles weer goed met Blogger..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor iemand die zegt maar wat te hebben zitten kliederen zien ze er wel erg leuk uit. Zoiets waren ze op het stempelevent in Zeist ook aan het doen. Heel erg leuk.
    Gr. Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat geklieder van je ziet er gaaf uit zeg...en dan zo gezellig met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie steeds meer art journaling voorbij komen, maar zelden met zo'n frisse kleuren als die jij hebt gebruikt Henriette, supergaaf gemaakt!! Ben ook weg van je creatie hieronder, zo prachtig weer! Sorry dat ik niet eerder langs kon komen, had een paar dagen de saaie griep te pakken... Jak! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat hebben jullie samen heerlijk zitten kliederen !! Het ziet er prachtig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaartjes zijn het geworden, ik zou het zelf ook niet snel doen, maar het is wel
    leuk om te zien.
    Ik heb hier ook al zo'n lekker ruikend zakje
    hangen ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je leuke dingen gemaakt en compliment voor Annelies hoor!

    Knuf, Miek

    BeantwoordenVerwijderen