Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 16 april 2013

Deurhanger gemaakt

Vandaag eens heel iets anders dan een kaart.
Op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch heb ik een deurhanger gekocht van Let's Get Bizzee.
Deze ligt er dus al een aantal weken en telkens nam ik me weer voor er aan te beginnen maar met het nieuwe DT-schap bij WLVC en het DT bij Kreatrends kwam er even niet van.
Maar vandaag dus dan toch eindelijk wel.


Allereerst heb ik de randen van de hanger ingesmeerd met Gesso.
Het achtergrondpapier is van Basic Grey en heb ik al jaren in huis maar nu heeft het er toch aan moeten geloven.
Ik heb de deurhanger ingesmeerd met sterke lijm en het papier aan twee kanten er op geplakt.


De bloemen zijn gemaakt met het kleinste malletje van Floral Flourishes 6002/0158.
Het hartje van de bloemen heb ik met een wattenstaafje ingesmeerd met Brushed Corduroy, daarna de twee bloemetjes op een brad gedaan, iets nat gespoten, gefrommeld tot een propje en voorzichtig weer open gevouwen.


Het uiltje is van Vintage Flourishes 6003/0018 gemaakt in twee kleuren en zit op een takje van Vintage Flourishes 6003/0027 die ik gekleurd heb met Distress-inkt.


Het meisje is een gratis Digi van Noor!Design en heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
De bank is een Floral Flourishes 6002/0191 en heb ik bewerkt met Hero Arts shadow ink Cup 'O Joe.
Door op sommige stukjes meer inkt aan te brengen heb ik geprobeerd schaduwen te maken.
De grasrand is een Vintage Flourishes 6002/0137 en heb ik vier keer gestanst.


Ook heb ik nog Vintage Flourishes bloemen gebruikt en wel 6003/0030 en 6003/0032
Ook deze heb ik bewerkt met distress-ink.


Ik heb het gras in verschillende lagen onder elkaar gezet zodat het idee grasveld iets echter wordt en het lijkt of de bank in het gras staat.

Echt een label met alleen maar Noor!Design mallen.
Alle mallen zijn verkrijgbaar in de (web)winkel van Kreatrends, als je op de gekleurde link klikt kom je gelijk bij het product uit.


Met deze deurhanger wil ik meedoen aan:
Challenge #19: Voorjaar bij Webshop AnMa Creatief

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn deurhanger vinden en hoor het graag.

Groetjes Henriëtte



18 opmerkingen:

  1. Hoi Henriette,
    Wat leuk gedaan..de mijne ligt ook klaar om gepimpt te worden(ziet er iets anders uit) leuke digi heb je gebruikt, het past allemaal super bij elkaar, leuk die laagjes gras..
    heel mooi gedaan..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en wat een mooie deurhanger is het geworden, leuke stempel ook en mooie kleuren, leuk idee om dat gras zo over elkaar heen te leggen.

    groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer heel mooi uit
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriëtte, Ik vind het altijd super leuk als er veel handwerk in een kaartje zit een stans is leuk om er bij te gebruiken, de digi is mooi ingekleurd en de bloemetjes zijn erg leuk mooie deurhanger geworden hoor!
    Groetjes van gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar is het echt lente!
    Leuk gedaan! Het gras lijkt net echt!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een hele leuke deurhanger geworden met een schitterend lente tafereel! Lief zo met dit meisje, lekker genietend op een bankje! Het gras is zo ook wel heel leuk gedaan, zoals Jacomijn schrijft, het lijkt net echt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie deurhanger, leuk tafereeltje heb je erop gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende deurhanger heb je gemaakt Henriette, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi zeg Jet, wat een leuke details en wat heb je mooi gekleurd zeg!
    Ik vind dit PRACHTIG!!!!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie deurhanger heb je gemaakt
    echt heel leuk,
    heb er ook nog 1 liggen ,maar weet niet wat ik er mee moet doen.
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke deurhanger heb je gemaakt echt super mooi gedaan.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wanneer je zo'n deurhanger ziet, dan word je al vrolijk als je de deur open wilt doen! Vind 'm prachtig uitgevoerd Henriette, met leuke details! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig tafereeltje heb je van gemaakt!Mooi met al die grasrandjes achter elkaar!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Henriette

    Fijn dat je nu tijd had om hem op te pimpen, ik vind hem prachtig versierd. Het kondigt echt de lente aan.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke deurhanger. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat een supermooie deurhanger! Leuk gedaan...
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen