Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 26 april 2013

Vintage Box-card


Vandaag kan ik eindelijk deze box-card laten zien. Ik heb 'm al in maart op een gezellige knutselochtend met Nel gemaakt maar omdat ie voor mijn zus is (die vandaag jarig is) en zij soms wel eens op mijn blog komt kijken kan ik 'm dus vandaag pas plaatsen.
Het doosje is gemaakt van kraft papier en beplakt met dessin-papier uit een blokje bij de action vandaan.
Op de band die het doosje dicht houdt heb ik met blauw cardstock een Doily van Noor!Design gezet, waar ik met een scalopped ovaal en een gewone ovaal van spellbinders met kraft een medaillon op heb gemaakt.


Ik heb de randjes van het medaillon geïnkt en daar een dame op gestempeld. Alle stempels die op de kaart zitten zijn van een sheet van Marianne Design Victorian Ladies. Ik heb ze met zwart op kraft gestempeld en ze verder niet gekleurd.


De paraplu heb ik uitgeknipt, een klein beetje opgebold en vastgezet met 3D kit.


Deze stempel heb ik achter de spellbinder geschoven.


In de binnenkant van het doosje heb ik nog een tekst gezet en een waaier geplakt.

Het was heel leuk om dit doosje te maken. Wil je het ook maken klik dan HIER om naar het blog van Kreatrends te gaan en kijk onder het kopje tutorials. Daar staat de beschrijving. Veel plezier er mee!

Groetjes Henriëtte

22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig doosje...daar zal je zus heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je doosje prachtig en natuurlijk gefeliciteerd met je zus
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwwwww mooie boxkaart Henriëtte. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit schitterend gemaakt Henriette, ik vind het prachtig. Gefeliciteerd met je zus.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Henriette,
    Wat een prachtige boxcard voor je jarige zus, mooi papier, leuke mallen en stempels, ziet er weer heerlijk Vintage uit..Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig Henriette.
    Ik ga zeker eens een poging wagen, mooie stempels ook die je gebruikt hebt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow Henriette wat zal je zuster blij worden van jouw doosje, het is echt schitterend geworden.
    Fijn weekend, liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie boxcard Henriëtte, Prachtige stempels en een heel mooi geheel! Je zus boft maar met zo,n zus!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend doosje, heel mooi van kleur, gefeliciteerd trouwens met je zus,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Henriette,

    Gefeliciteerd met je zus. Wat heb je een schitterende boxkaart voor haar gemaakt, mooie stempels heb je gebruikt.
    Ze zal hier vast erg blij mee zijn.
    Fijn weeekend, groetjes van Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Henriëtte, Gefeliciteerd met je zus, wat heb je een vreselijke leuke boxkaart voor haar gemaakt, daar zal ze vast heel blij mee zijn. Mooi met de stempels en inkleuren is niet nodig, ze zijn mooi zoals ze nu zijn en past wel bij het nostalgische tintje.
    fijn weekend, liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Henriette

    Wat leuk zo'n box-card, hij is supermooi gemaakt. Die stempels zijn echt heel mooi.
    Een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend gemaakt zeg, echt heel erg mooi,
    alles past perfect bij elkaar.
    Gefeliciteerd nog met je zus ☼

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog gefeliciteerd met je zus! En ze was vast heel blij met deze prachtige creatie!

    Knuf, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gefeliciteerd met je zus, ze zal hier wel heel blij mee zijn, ziet er geweldig uit Jet, echt een beauty.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Henriëtte,

    wat een schitterende box-card heb je gemaakt. De stempels en de kleuren, het past allemaal zo mooi bij elkaar.
    Felicitaties voor je zus!

    Fijn weekend en lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte proficiat met je zus Henriëtte en wat zal ze blij zijn met haar supercreatieve zus! Beeldschone box card met supermooie details! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie boxkaart prachtige malletjes ook

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige cadeautje zo voor je zus Henriëtte! Leuke vintage kleuren en details...schitterend geheel! Hij staat ook nog eens op mijn lijstje van "te doen"...jij inspireert me in ieder geval dus wie weet zie je het nog eens voorbij komen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie box-card heb je gemaakt Henriëtte, alles past zo mooi bij elkaar!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtige boxkaart Henriette. Leuk de stempel op de mal heel erg leuk bedacht. Mooi papier heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen