Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 29 april 2013

Memobord

Allemaal bedankt voor de felicitaties aan het adres van mijn zus. Ze vond de box-card erg mooi en ook de kadobon voor een leuk tuincentrum die ik er in had gedaan viel in de smaak.

Afgelopen donderdag was het weer tijd voor een gezellige knutselochtend met Nel en dus stapte ik om 10 over 9 in de auto en reed, terwijl de radio in de auto gezellige muziek liet horen, naar Papendrecht met in mijn tas papier en een tasje met schaar, lijm, mallen, inkt, enz.
Bij Nel aangekomen stond de tafel al weer klaar en lag er een stukje karton bewerkt met schoolbordverf, een kurken hart en een chipboard A4 klaar.


Eerst hebben we scrappapier op het chipboard geplakt als ondergrond en de randen geïnkt.
Ik heb papier van Kaiserkraft gebruikt, een ouder vel: Dancing Jewels.
Toen was het kijken waar het schrijfbordje en het prikbordhart zouden komen.


De libel linksboven heb ik uitgeknipt uit het scrappapier en bestaat uit 2 verschillende libellen die ik bovenop elkaar heb gezet met 3D kit.
Vorige week had ik mezelf met een deel van mijn verjaardagsgeld verwend met nieuwe mallen van Memory Box, Bella Bouquet en Trellis Border.
Natuurlijk moesten die gelijk uitgeprobeerd worden en ik moet zeggen, ze zijn echt schitterend!
De Trellis Border heb ik vastgemaakt door het "schrijfbordje" er bovenop te plakken.


Het bloemenboeket heb ik gestanst uit groen papier en de bloemen alleen nog eens extra. Deze zijn ook geëmbost en bewerkt met Shadow Ink van Heroarts.
In de harten van de bloemen heb ik plakpareltjes gezet.


In de linker benedenhoek heb ik ook nog een paar uitgeknipte libellen gezet om het lege vlak op te vullen.


Ook onder het prikbordhart heb ik nog een Trellis Borderrand gezet en ook hier heb ik weer een dubbele libelle op vastgemaakt.
De label is een reststukje van het scrappapier, te mooi om weg te gooien, vastgezet met een pin.
Een parelhartje en nog 2 pinnen om nog meer dingen vast te prikken.

Het was heel lastig om foto's te maken van zo'n formaat. Hoe het kan weet ik niet maar de foto's verschillen onderling nog van kleur ook hoewel ze op hetzelfde tijdstip zijn genomen onder dezelfde omstandigheden.

Ik ben weer benieuwd wat je er van vindt, ik vond het in ieder geval heel erg leuk om te maken. Bedankt Nel voor het leuke idee en de gezellige ochtend.

Groetjes Henriëtte


28 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk geworden, mooi papier heb je gebruikt...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel idéé!
    Zo leuk gedaan!
    Die harten heb ik ook bij de Action gezien vóór een paar cent en nog mee in mn hand gestaan! Ik denk dat ik ze toch maar haal hihihihi
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk geworden, wat een leuk idee op schoolbord te gebruiken,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Henriëtte,

    wat een creativiteit! Het is super mooi geworden, met zoveel details... en mooie kleuren. Dit heeft toch wel wat tijd gevraagd om te maken...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig Jet en wat een mooie details, leuk het bord van schoolkrijtverf en het kurken hart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gedaan Henriette, vind het een heel leuk memobord geworden! mooi papier en mallen heb je gebruikt.
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke memobord heb je gemaakt. Een fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi het bord zeker mooi geworden de mijne is ook af.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend memo prikbord heb je gemaakt!
    En foto's maken blijft altijd weer een vak apart hoor, ik herken dat ook, maar het is goed te zien allemaal!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dit er weer supermooi uit Henriette, ik vind het prachtig en fijn dat jullie weer zo een fijne ochtend hebben gehad, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit schitterend gemaakt, memoryboxmallen zijn mijn favorieten ook en je hebt prachtige gebruikt op een mooie manier. Geweldige creatie.
    fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi gemaakt weer zeg!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie creatie weer Jet, prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige creatie Henriëtte...je foto's laten mooi alle onderdelen goed zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Woww Henriëtte, wat heb je dit mooi gemaakt,
    zoveel schitterende details, ik vind hem echt
    helemaal te gek, leuk idee ☼

    Een gezellige Koninginnedag gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal wauw, en als je je nog eens verveelt mag je er voor mij ook één maken hoor... je weetmijn kleuren in mijn huis he ;-)

    Knuf, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is zo te zien niet alleen een supergezellige maar bijzonder creatieve morgen geweest! Wat een geweldig resultaat, echt beeldschone details zoals die fijne bloemetjes! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een mooie en zeer gedetailleerde creatie ! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Henriette,
    Superleuk is je memobord, mooi papier, prachtige mallen en heel mooi gemaakt..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf gedaan hoor!!!!! Heel mooi en ook superleuk om zo met elkaar te knutselen.Lekkerkerk is óók niet zo ver weg hoor......haha.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een weldig memobord heb je gemaakt en een hele duidelijk uitleg erbij hoe je het gemaakt hebt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig mooi Henriëtte, wat een supergave creatie! Samen aan de freubel is ook wel heel gezellig natuurlijk, lekker elkaar inspireren! Nou dat is goed gelukt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke creatie Henriëtte, gezellig ..iemand in de buurt waar je mee kunt knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hallo henriette,
    wat een schitterende memobord heb je gemaakt
    echt heel mooi
    groettjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, dat ziet er mooi uit!, allemaal hele leuke details en heel duidelijk uitgelegd hoe we het kunnen maken.
    Hihihi, we kunnen meteen aan de slag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat heerlijk he om samen te knutselen en wat een mooie creatie heb je gemaakt.
    ook je vorige kaart is een ware beauty.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart Henriette. Ik kan me voorstellen, dat je zus er blij mee is.
    Groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen