Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 1 december 2020

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij Vintage and More op facebook waarbij ik de openingskaart mag laten zien.
De opdracht is deze maand heel gemakkelijk: Alles mag als het maar Vintage/Shabby Chic is.
Aan gezien ik al genoeg kerstkaarten in voorraad heb heb ik ervoor gekozen om een verjaardagskaart te maken.


De basis is een rechthoekige kaart waarbij ik aan de bovenkant twee hoekjes weggesneden heb zodat het op een label lijkt.
Het designpapier dat ik gebruikt heb komt van een oud papierblok van Noor!design With Love. Prachtig papier in mooie kleuren.
Het plaatje is van een oud knipvel van Marianne Design.
De tekst is ook al ouder, geen idee meer van welk merk.


De bloementoef heb ik proberen aan te passen een de bloemen op het plaatje, lekker veel en verschillende kleurtjes die bij elkaar passen.


Ik ben benieuwd wie er allemaal mee gaan doen met onze gezellige challenge.
Hoe je mee kan doen kan je in het challengebericht zelf lezen die bovenaan de pagina bij aankondigingen te vinden is.
De challenge loopt tot 28 december 18.00 uur.
Doe je ook mee?

Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten