Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 26 februari 2022

Challenge 2 bij Creatief met Kreatrends

Op 1 februari is de tweede challenge met Poësie-versjes bij Creatief met Kreatrends van start gegaan.
Deze keer hebben we als team een versje uitgekozen dat op het kaartje verwerkt moet worden met als extra opdracht om één van de kleuren die in het versje voorkomen te verwerken op je kaart.
 
Het versje gaat als volgt:
 
Rood is de kleur van de liefde,
en geel van de vrolijke zon.
Groen is de hoop van het voorjaar
dat de winterse kou overwon.
Blauw is de kleur van de hemel
en blijf jij mij altijd trouw
dan schrijf ik voor jou dit versje
in rood, geel, groen en blauw.

Ik kende het versje zelf niet maar vind het wel heel erg mooi.
Aangezien ik geen kleur kon kiezen (rood, geel, groen of blauw) heb ik maar alle vier de kleuren op mijn reminderkaart gebruikt.

 
De mooie bloemenrand van Precious Marieke is een klein stukje omgevouwen en gemat, daarna achter het witte cardstock geplakt zodat je 'm open kan vouwen.
Doordat het gemat is met lichtgeel cardstock konden de bloemen en blaadjes met gemak ingelegd worden met de verschillende kleuren zodat het een nu vrolijk geheel is.


Het geschreven poësie-versje is op gescheurde stukjes papier geplakt.
Ook de bloemen met blaadjes zijn in de kleurtjes van het versje gehouden.
De sleutel vond ik wel bij het versje passen als sleutel naar je hart.


Doe je ook mee met onze leuke challenge?

Groetjes Henriëtte.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten