Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 15 februari 2022

Een borduurtje op de verjaardagskaart

Vandaag laat ik weer een kaart zien die ik als DT-lid gemaakt heb voor Kreatrends.
In mijn laatste DT-pakketje zaten weer prachtige nieuwe spulletjes waaronder deze mooie borduursnijmal van een klein bosje lavendel.

 
De snijmal laat het bosje lavendel aan de kaart vast zitten en is dus heel erg geschikt voor het maken van een mooie rand op je kaart. Ik heb 'm bij deze kaart op de voorkant gebruikt waardoor ik bij deze kaart dus ook de binnenkant van een designpapiertje heb voorzien zodat hij goed afsteekt.
Verder heb ik op de voorkant de leuke oudere ovale snijmal gebruikt waar een plaatje van een knipvel van Janneke Brinkman op geplakt zit. De tekst komt van de Van Harte cirkel.
 

Hier nog een close-up van het bosje lavendel. Het borduren gaat heel gemakkelijk, met dat je de mal snijdt geeft hij ook kleine streep-indrukjes op het papier zodat je weet hoe de draadjes moeten lopen.
Als afwerking heb ik nog een klein 8-knoopje van touw op het bosje geplakt.

 
Om de kaart aan de binnenkant mooi af te werken zodat je geen wirwar van draadjes en knoopjes zie heb ik de mal met een potlood omgetekend, uitgeknipt en aan de achterkant over al de draadjes heen geplakt.
 

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten