Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 1 februari 2022

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op facebook bij onze leuke pagina Vintage and More.
Deze keer was het mijn beurt om de opdracht te verzinnen en dat is geworden: Gebruik een plaatje met een dier, natuurlijk met een uitwerking in Vintage of Shabby Chic. 
Het is niet de bedoeling dat het dier een teddybeer of knuffeldiertje is, een echt dier. Mag getekend zijn maar ook, zoals op mijn kaart, een fotoplaatje van een paard met een dame, maar natuurlijk kan ook een kind een dier schoot hebben, of iemand die dieren eten geeft of alleen maar dieren (poesjes,hondjes....) mogelijkheden genoeg! Op internet zijn plaatjes genoeg te vinden zou ik zeggen.
Dit is mijn reminderkaart geworden.
 
 
Mijn basiskaart is gemaakt met één van mijn favoriete mallen van Dutch Doobadoo. Hierop zit papier uit een oudere papierlijn van Joy!crafts.
Het frame rond het plaatje is een oudje van Memory Box. De tekst is van Joy!crafts.


Onder de prachtige kanten bloem met franjes zit een takje van Joy!crafts.


Nog een toefje bloemen en wat metalen vlinders maken de kaart compleet.


Wil je ook meedoen met onze challenge? Op de pagina van Vintage and More kan je het challengebericht bovenaan de pagina bij de aankondigingen vinden. Daar kan je precies lezen hoe je alles in z'n werk gaat.
De challenge loopt tot 28 februari 18.00 uur.
Daarna gaat het team de mooiste kaart uitkiezen en draaien we ook de Random Generator voor de 2 prijsjes die we weg gaan geven.
 
Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten