Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 17 februari 2022

Ik stuur jou...

Vandaag laat ik weer een keer een kerstkaart zien, gemaakt voor een challenge die loopt bij De allerhande doos op facebook. 
Nu vind ik dit best een lastig model kaart om leuk te pimpen omdat er twee grote vlakken zijn waar je iets mee "moet" met daarnaast kleine vlakken waar je niet veel mee "kan".
Maar.... ik denk dat het aardig gelukt is.


De grote vlakken zijn 10 x 10 cm en de kleine vlakken 4,5 x 4,5 cm.
Eerst heb ik de plaatjes op maat gemaakt met daarachter het leuke designpapier uit het papierblok Sparkling snow, beide van Marianne Design.
Ook de sterren en ijskristallen komen van een snijmallen van Marianne Design.

Als je de kaart iets draait komen de teksten tevoorschijn.
Weer een kaart voor de voorraad, ik moet er nog genoeg maar als ik er zo af en toe eentje tussendoor maak komt het helemaal goed.
 
Leuk dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart in dit leuke model.
    De beertjes zijn zo schattig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen