Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 14 februari 2022

Een boeketje hartjes

Gisteren was het Valentijnsdag. Normaal doe ik daar niet aan maar dit jaar heb ik me opgegeven voor een kaartenketting in de groep Echte post is veel leuker op facebook. Dus moest ik wel even aan de slag.
Het verzinnen hoe de kaart er uit komt te zien is het lastigst maar als je dan een aantal materialen bij elkaar hebt gezocht gaat het maken eigenlijk vanzelf.

Het papier dat ik gebruikt heb komt allemaal uit één oudere papierset van Joy!crafts.
De hartjes zijn gemaakt met een oudere snijmal van Bille van Joy!crafts terwijl ze in een boeketpapiertje gestoken zijn van Marianne Design.
Ook de cirkel Veel liefs is van Marianne Design.
Zo leuk om de verschillende merken met elkaar te combineren.
 
 
Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Ach wat leuk! Een boeketje hartjes, wie wil dat nou niet. Heel leuk bedacht en bij elkaar gebracht. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen