Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 3 februari 2022

Een kleinkind geboren

Een lieve vriendin is afgelopen vrijdag oma geworden. Daar moest natuurlijk een kaart voor komen.
Na even zoeken kwam ik superlieve snijmalletjes tegen die ik met elkaar gecombineerd heb.


De basis is de polybesa tekenmal van de wolk en maan van Marianne Design. Deze is gemat met leuk wolkjes papier, ook van Marianne Design.
 

Het lieve konijntje in de kar is een collectables. Ik heb 'm gesneden uit wit cardstock en met alcoholmarkers op kleur gebracht.
Achter het konijntje zie je nog net een babyflesje, die is van Mery's net als de veiligheidsspeld en speen die op de volgende foto goed te zien zijn.
Deze gestempelde teksten zijn van een hele oude stempelsheet van Marianne Design die ik bij het neuzen vond.


De waslijn met het rompertje, slabbetje en de hartjes die door twee vogeltjes wordt gedragen is van Joy!crafts. Sommige delen zijn extra uit designpapier gesneden en op de witte basis geplakt. De hartjes, knijpertjes en de waslijn zelf zijn op kleur gebracht met alcoholmarkers.
Het kleine wolkje komt van de collectables met het schaapje.
 

Het is echt super leuk om zo'n lief kaartje te maken en ik heb het dan ook met heel veel plezier gedaan.
Als het goed is hebben de kersverse oma en opa het kaartje vandaag ontvangen.

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Henriëtte
 

2 opmerkingen:

  1. Een superrrr lief kaartje geworden.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi babykaartje heb je de verschillende mallen gemaakt. Echt schattig!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen