Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 28 januari 2022

Set mannenkaarten

Afgelopen woensdag liet ik je een set kaarten zien die ik gemaakt heb voor de jarige 70 plussers in onze gemeente. Nu zijn het natuurlijk niet alleen maar vrouwen die jarig worden maar ook mannen en die stuur je zo'n kaart dan weer niet toe. 
Daarom ben ik ook aan de slag gegaan met het maken van mannenkaarten.
Ik heb heel mooi en heel oud scrappapier gevonden (van Bayer en nog een onbekend merk, ik denk al minstens 10 jaar geleden gekocht) en ben daarmee aan de slag gegaan.


Het bruine designpapier is van Bayer en het blauwe designpapier is van een merk dat ik niet meer kon traceren.
Ik heb de kaarten ook simpel gehouden, net als de kaarten van afgelopen woensdag waarbij ik gebruik heb gemaakt van de prachtige Labels eight en de leuke Ribbon banners van Spellbinders.
De gestempelde tekst is van Joy!crafts en de plaatjes komen van verschillende knipvellen van Syta van Gelderen.
 
 
Bij deze kaarten heb ik de designpapiertjes net weer anders gebruikt en de snijmallen net weer anders gebruikt.


En omdat ik nog niet weet of ik deze kaarten als een verjaardags- of beterschapskaart wil gaan gebruiken heb ik op deze banners nog geen tekst gestempeld. Dat komt later wel.


Als laatste nog even een foto van alle kaarten bij elkaar.
Ik kan er voorlopig even tegen.
Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten