Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 10 januari 2022

Setje kerstkaarten

Voor de blogpost van vandaag ben ik tussen mijn oude stempels gaan snuffelen en vond leuke stempeltjes van Penny Black.
Na het kleuren ben ik er een setje kerstkaarten mee gaan zitten maken.
 

Het eerste kaartje heeft een kerstsokje met een lief muisje. Het papier komt uit papierset Bright Christmas van NoorDesign. De gestempelde tekst komt van een hele oude clearstamp sheet die ik, als ik het goed heb, ooit bij het Kruidvat op de kop heb getikt.
De hoekjes zijn gemaakt met snijmalletjes van Whimsy, ook al heel erg oud maar superleuk om te gebruiken.


Het tweede kaartje is gemaakt met papier uit dezelfde papierset maar dan net weer anders.
Het stempeltje is ook een schatje vind ik zelf.


Op het 3e en laatste kaartje spelen de egeltjes de hoofdrol.

En hier zie je ze nog even alle 3 bij elkaar.
Dezelfde materialen alleen andere stempelafdrukjes en papiercombi's.
 
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten