Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 4 januari 2022

Bomfetti kaart Een fijn 2022

Mijn eerste kaart voor Kreatrends dit jaar is een Bomfetti kaart geworden. Ik hoor je denken "wat is dat nou weer voor een kaart?" Het is een kaart waarbij de inhoud uit de kaart springt als een bommetje als je 'm open doet. Het idee is niet van mezelf maar komt van You-tube.
 
 
Voor de deco van de kaart ben ik in de oudere materialen gedoken en vond deze prachtige koekoeksklok van Marianne Design. Ik heb alles gestanst uit kraft papier en enkele onderdelen met alcohol markers gekleurd.
De tekst en de cijfers zijn ook gemaakt met materialen van Marianne Design. Onderaan de blogpost kan je precies lezen welke.


Als je de binnenste kaart uit de pocket schuift zie je de confetti die ik zelf gemaakt heb met sterren van een nog niet zo oude snijmal, ook van Marianne Design.

 
Ik heb het bom-effect gefilmd en ik hoop dat het filmpje goed duidelijk te zien is. Het is de eerste keer dat ik zoiets in een blogpost zet dus het is best een beetje spannend of het goed gelukt is. Het filmpje op YouTube kan je hier vinden: https://youtu.be/JQPrPe5NG4o
 

Als de kaart helemaal uitgeschoven is zie je de tekst aan de binnenkant van de kaart samen met een wijnfles en een glas wijn, gemaakt met een stempel en snijmal set.

Met deze kaart wil ik gelijk iedereen een heel goed, gezond en creatief 2022 toewensen.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten