Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 18 januari 2022

Maak er een mooie dag van

Vandaag op mijn blog weer een kaart die ik gemaakt heb met allemaal mooie materialen van Kreatrends.
 
 
De basis van de kaart is gemaakt met een nieuwe label mal van Dutch Doobadoo.
Deze heb ik beplakt met designpapier uit een oud papierblokje van Marianne Design.
Hierop heb ik een groot boeket tulpen verwerkt.
 

Hier een close-up van het boeket. Het "papiertje" waar de tulpen in zitten is gemaakt met een superleuke snijmal van MarianneDesign, Tiny's bouquet. Compleet met "dichtbind lint" en serpentines (die ik op deze kaart niet gebruikt heb).
Het kleine labeltje heb ik zelf gemaakt en daar een leuke tekst op gestempel. Deze staat op de nieuwe Lieve teksten sheet net als de tekst helemaal onderaan de kaart.
 

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten