Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 7 januari 2022

Challenge 1 bij Creatief met Kreatrends

De eerste challenge bij Creatief met Kreatrends op facebook is 1 januari van start gegaan.
Hennie heeft bedacht dat alle challenges een Poësie-album versje moeten krijgen. Heel leuk om weer eens in mijn oude album te duiken en op internet naar leuke versjes te speuren die je in een Poësie-album neer zou kunnen schrijven.
De keuze van het Poësie versje is bij de 1e challenge vrij dus ben ik op internet gaan speuren en.....
ik heb er eentje gevonden en daar een reminderkaartje mee gemaakt als reminder voor de challenge.


Het kaartje is gemaakt van een half A5 papiertje met daarop de leuke layout A6 van Marianne Design.
Een plaatje met viooltjes van een 3D knipvel erbij gezocht en daar heb ik hier en daar wat glitters op gezet zoals dat ook bij veel originele poësie-plaatjes is. Verder zijn een aantal van de snijmalletjes die in de set zitten gebruikt om


Ik heb het versje, gewoon zelf geschreven zoals je ook in een poësie-album doet, ook nog even apart op de foto gezet. Wie heeft dit versje zelf in haar poësie-album staan of kent het versje?


Ik ben van plan alle Poësie-kaartje in dit formaat te maken en heb daar ook een bijpassend archiefdoosje bij gemaakt. Handig om al die leuke kaartjes met versjes in op te bergen. Het patroon daarvan zal ik een keer delen in Creatief met Kreatrends.
 
Doe je ook mee met de challenges op de pagina Creatief met Kreatrends op facebook?

Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten