Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 6 januari 2022

Een schuine easelkaart

Voor de blogpost van vandaag ben ik aan de slag gegaan met heel oud papier van MajaDesign. Ik had er nog kleine stukjes van over die goed passen op deze schuine easelkaart.
Het model is een workshop op facebook bij een kerstkaarten groep. Leuk om variatie in de kerstkaarten te maken.


De opdracht bij dit model kaart was om ook een kerstman er op te verwerken. 
Met een mooie mal van X-cut, die ik echt heel weinig gebruik, is het kader achter de kerstman gesneden.
 

Ook de achterkant van het staande gedeelte is versierd met designpapier met daarop nog een extra vakje waar een tag in zit waar ik een persoonlijke boodschap op kan schrijven als ik de kaart kan versturen.

 
De tekst komt van de onderkant van het designpapier. 
De postzegeltjes zijn gemaakt met een snijmal van MarianneDesign uit de adventkalender. De sneeuwmannetjes op de postzegel komen van een klein restje design papier. Leuk is dat ze eigenlijk een soort van naar elkaar zwaaien.


Heerlijk om alweer een kerstkaart aan mijn voorraad toe te voegen die nu nog heel klein is.
Challenges zijn daarvoor heel erg geschikt.

Leuk dat je langs bent geweest, graag weer tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten