Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 24 oktober 2022

Dream Big

Vanaf deze week is er weer een nieuwe release van Joy!crafts in de winkels verkrijgbaar.
Ik mocht er een tijdje geleden al mee aan de slag en moet zeggen, echt supergaaf!

 
De snijmal Dreamcatcher is zo mooi en fijntjes! En bij deze gave snijmal horen ook stempels en twee polybesa maskstencils. Eentje met grote veren (heb ik als gekleurde achtergrond gebruikt) en eentje met kleine veertjes. 
Nu ben ik niet zo'n ster met mixed media maar dit is toch echt super leuk om te doen en het is zelfs mij gelukt!
 

De dromenvanger is gesneden uit kraft en bewerkt met een wit potlood. Door er heel voorzichtig overheen te gaan met de zijkant van de punt blijven de gedeboste deeltjes van de veer mooi zichtbaar en krijg je een prachtig effect.

 
Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten