Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 26 oktober 2022

Kaart met Gnoom-sticker

Vandaag heb ik een kerstkaartje om te laten zien. Een tijdje geleden kreeg ik van Craft Emotions stickervellen opgestuurd met daarop best wel grote gnoompjes. Of ik daar iets mee wilde maken want daar hadden ze nog geen voorbeelden mee.
 
 
Ik ben er mee aan de slag gegaan en heb als eerste een goudkleurig gnoom-frame op een stukje wit cardstock geplakt. Hierna ben ik met een kwastje en memento inkt aan het inkleuren gegaan.
Het was best nog wel een werkje maar nadat ik ook aan de randen het stukje cardstock met inkt kleur gegeven had vond ik het resultaat best wel gaaf geworden.
Weer eens iets anders dan een snijmal!

 
Dit is de kaart geworden die ik er mee gemaakt heb.  Niet verkeerd toch?! De tekst is uit het designpapier geknipt en onderaan de kaart en ook op het zelfgemaakte "plaatje" zitten ook nog wat goudkleurige stickertjes verwerkt.


Behalve geduld met inkleuren heb je niet veel voor deze kaart nodig zoals je hierboven kan zien.
Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren.
Ik ga nog even verder aan de slag (want ik heb ook een stickervel met kleinere gnoompjes) en laat er vrijdag nog eentje zien.

Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten