Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 28 oktober 2022

En nog een gnoompjes-kerstkaart

Zoals ik woensdag beloofd heb laat ik vandaag nog een kaart zien met de leuke nieuwe stickervellen met gnoompjes van Jeje.
Deze keer heb ik twee kleine gnoompjes op een slimline kaart verwerkt.
 
 
De basis is vrij simpel en weer gemaakt met een oudere papierset van Joy!crafts.
Op de horizontale rand zit een stempel van Joy!crafts die ik deels ingekleurd heb met aan weerszijden de gnoompjes.
 
 
Ik ben weer aan het kleuren gegaan met memento inkt en een kwastje. Voor het jasje en de schoenen heb ik Distress inkt gebruikt, wat ook op waterbasis is.


De gnoom-dame heb ik hele andere kleuren gegeven  maar wel zo dat het past bij het achtergrondpapier.

Hier en daar nog wat extra sterren en hoekjes van het stickervel en de kaart is weer helemaal klaar.

Alvast een heel fijn weekend,
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: