Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 18 oktober 2022

Herfstgroetjes

De herfst heeft zijn intrede gedaan. De bomen gaan alweer verkleuren en laten hun blaadjes weer vallen. Paddestoelen zijn weer overal te vinden. Een heel mooi seizoen is het.
Ook pompoenen zie je weer overals staan als versiering.
Er is een leuke nieuwe snijmal van By Marleen met pompoenen. Je kan er 3 verschillende mee maken waarbij je natuurlijk zelf de kleuren kan bepalen. Bij de snijset zitten ook oogjes en mondjes dus als je een fan bent van Halloween (wat ik eerlijk gezegd zelf niet ben) is deze set ook heel gaaf.

 
De basiskaart is 15 x 15 cm. Hierop zit mooi designpapier (14 x 14 cm) uit een ouder papierblok van Amy Design.
De mooie nieuwe Creatables Layout met 4 cirkels is 13 x 13 cm en heeft gave stiksteekrandjes langs de buitenrand en om de cirkels.
In de cirkels zitten plaatjes van een ouder herfst-knipvel. Ik heb twee grote plaatjes gebruikt die ieder goed waren om 2 cirkels mee op te vullen.
Naast de pompoenen vond ik het ook leuk om de stempels en snijmallen van de vosjes er weer bij te pakken.
 

De pompoenen zijn gesneden uit verschillende kleuren cardstock en nog extra aangezet met memento inkt.
Kijk eens hoe leuk ze zijn!
De teksten komen van Clearstamps Herfstteksten. Hierop staan heel veel verschillende leuke teksten die niet alleen voor herfstkaarten te gebruiken zijn.

 
Ik kon het niet laten om toch op deze pompoen een gezichtje te maken.  Net alsof hij wil zeggen dat het heerlijk is met een dekentje op de bank te zitten hahaha.
 
 
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart.
 
Leuk dat je langs bent geweest, graag weer tot een volgende keer.
Groetjes Henriëtte 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten