Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 31 oktober 2022

Enjoy Christmas

Een kerstkaart zonder gebruik van snijmallen en kant en klaar plaatje.... het was even lastig maar het is me gelukt.
Ik ben met oudere clearstamps van Joy!crafts aan de slag geweest met dit resultaat.


Ik ben begonnen met beide figuurtjes te stempelen zo dat het net lijkt of ze naast elkaar aan een tafel zitten.
Daarna heb ik beide gezichten op masking tape gestempeld, uitgeknipt en over de al gestempelde gezichten geplakt zodat ik de kerstklokken op de achtergrond kon krijgen.
De glazen zijn los gestempeld, uitgeknipt en met foamblokjes op de stempelafdruk geplakt na het kleuren.
Bij de dame is de hand aan de voorkant losgesneden, heb ik het glas er achter geplakt waarna ik de hand ook weer op de originele plek vast heb geplakt. Zo zie je er eigenlijk niets van en kon er achter dit glas ook gewerkt worden met foamblokjes voor een leuk 3D effect.
De tekst Enjoy Christmas komt van een nieuwe clearstamp set. De letters hiervan zijn ingekleurd met kleurpotlood.

 
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten