Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 9 januari 2012

Babyboom

Er is een ware babyboom in de kennissen-kring. En tot nu toe allemaal jongens.
Daarom vandaag niet 1 maar 2 geboortekaarten.
Ik heb weer hetzelfde model gekozen als het vorige kaartje dat ik heb laten zien.



Ik heb voor allebei de kaarten hetzelfde scrappapier gebruikt.
Het achtergrondje achter het 3D-plaatje van de bovenste kaart heb ik gemaakt met een spellbinder. Ik heb m aan de binnenrand een klein beetje aangezet met Stormy Sky toen het papier nog in het malletje zat.
Het achtergrondje van het 3D plaatje van de onderste kaart is van Marianne Design. Ook deze heb ik aan de binnenrand een beetje aangezet met distress-inkt, maar ook heel licht aan de buitenste rand.

Nog zeker 1 geboorte-kaartje te gaan, maar of het voor een jongen of een meisje wordt weet ik nog niet. Even afwachten dus nog.

Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. Wat een SCHATJES alletwee!!!!!
    Hopelijk is het niet besmettelijk al die babys haha
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk gemaakte kaartjes ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk en snoezig lief
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieverdjes, mooi gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, wat een lieffie! En je vintagekaart vind ik werkelijk helemaal top, prachtig met die hedera erop! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve en mooie kaartjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen