Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 15 januari 2012

Hartelijk Gefeliciteerd

Hoe vaak heb je niet een verjaardagskaart nodig????
Vandaag wil ik er jullie weer eens eentje laten zien.


Deze heb ik gemaakt met het prachtige papier van Basic Grey.
De vlinder is een Craftable van Marianne Design die ik heb bewerkt met distress-inkt.
Ook de klimop, het vogeltje en het vogelhuisje zijn malletjes van Marianne Design.
De "pareltjes" die je ziet zijn gemaakt met een perle-pen en daar moet ik nog heel goed mee oefenen vind ik zelf.


De achtergrond van de vlinder heb ik ook bewerkt met distress-inkt en heb ik aan 3 kanten vastgemaakt zodat er een label ingeschoven kan worden.
Wil je de kaart in het echt zien moet je naar De Hobbystunter in Ridderkerk gaan.
Daar staat de kaart (samen met het vintage geboortekaartje van een paar berichten eerder) op het schap bij de mallen en is daar eventueel ook te koop.

Groetjes Henriëtte

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt met super papier!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gedaan , ik zie steeds kaarten voorbijkomen waar deze mallen bij gebruikt zijn, maar jij hebt ze op een hele andere manier gebruikt, heel erg mooi.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart weer, het papier blijft ook heel mooi.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriette, wat een mooie kaart heb je met de nieuwe stanzen gemaakt! Ik ben in april jarig, LOL groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad Henriëtte, maar al te vaak! Ik neem me altijd voor om een voorraadje te maken, maar meestal is het toch last minute werk, erg hè? Ik vind jouw kaart in elk geval erg gaaf geworden met die prachtige opvallende vlinder! Groetjes, fijne zondag, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartje Jet, heb de vlindermal ook gekocht,maar nog niet gebruikt, gauw eens doen zo te zien
    gr
    miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje en ook je vorige kaartjes zijn ook allemaal supermooi.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen