Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 23 januari 2012

Welkom Kleintje


Vorige week zag ik zo'n leuke stempel liggen. Een Me-to-you beertje met een knuffelkonijn.
Nu heb ik de laatste tijd nogal wat babykaarten gemaakt en deze vond ik super voor een babykaart.
De stempel heb ik ingekleurd met derwent-potloden. Het konijn heb ik voor deze kaart blauw gemaakt.
De tekststempels en de stempel van de veiligheidsspeld zijn clearstamps van Marianne Design.
Nog een lint met een knoop en daarop een hangertje van een veiligheidsspeld en in de hoeken strass-steentjes en klaar was weer een baby-kaart.
Erg handig om op voorraad te hebben.

Deze kaart doet mee aan:
De challenge Jongens-babykaart van Een hoop inspiratie challenge blog
 

Groetjes Henriëtte

22 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, die beertjes zijn ook zo schattig.
    Veel liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn schattig he, die stempels van Me to You, onze oudste dochter is er helemaal gek op.
    Mooi kaartje heb je er weer van gemaakt.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooooooo, wat liefffffff, mooi kaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje!
    Heel mooi gemaakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje, het beertje is zo schattig.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die is cute! Die me to you beertjes zijn toch echt schattig!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een superlieve babykaart heb je gemaakt Henriette! deze me2you is idd erg schattig en heb je mooi ingekleurd!
    leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gemaakt Henriëtte!
    Dankjewel dat je mee doet met de uitdaging op EHI!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh oh wat een schatje weer Henriëtte! Zo lief met die tintjes en ik kan me voorstellen dat je dit moppige beertje écht niet kon laten liggen hoor ;-) Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohh hij is leuk geworden!!! Ik heb de stempel helaas nog niet gebruikt, maar dit zorgt wel voor inspiratie ;-)

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Henriette wat een super mooi en lief kaartje is dit.
    En de Me-To_You beertjes zijn zo lief en gaaf hé.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een SCHATJE Jet!!!!!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart, met deze lieve stempel. Heb hem ook gekocht. Maar nou nog maken.....

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohhhh wat een bjoetie van een kaart zeg ! Prachtig ! Bedankt dat je meedoet bij de EHI challenge. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super lief babykaartje, prachtig! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is echt een schatje geworden zeg! Toch wel een lieve stempel hoor!

    Liefs, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een dotje Henriette, leuk hoor
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kaartje!!
    Heel erg mooi gemaakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen