Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 20 januari 2012

Schaatsen

Zou het er nog van komen deze winter???
Ik heb pas een leuke stempel gekocht met een schaatsertje. Heb 'm ingekleurd met derwent potloden.


Ik moet zeggen, ik krijg het al koud als ik er naar kijk, maar ik ben dan ook wel een beetje een koukleum hoor (hihi).
Het papier dat ik gebruikt heb is van Magnolia.
De randen heb ik gescheurd en van die afgescheurde stukjes heb ik de verticale randjes weer gemaakt.
Daar mini pompoms tussen geplakt. Lijken wel kleine sneeuwballetjes. Ook heb ik ze op de hoeken van de kaart gebruikt.
De tekst is van een kerstsheet van Kanban Crafts.
Al met al een winters kaartje zou ik denken en dat in een winter waarin sneeuw en ijs nog niet is voorgekomen (op dat dunne laagje ijs van begin deze week na dan).

Met deze kaart doe ik ook mee met de volgende challenges:
2012#2 Elfstedentocht/Ijs van het Derwent Blog
#23  Jongenskaart van Nadia's Challenge Blog
#19  Winterkaart van Scrap cards challenge blog
# 2   Boys and their toys van Cards for men
# 2  Clean and Simple vanCharisma Cardz Challenges

Groetjes Henriëtte

22 opmerkingen:

  1. een superleuke winterkaart ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje heb je weer gemaakt, het is wel een gelifd stempeltje, kom 'm vaak tgen op de blogs.

    groetje
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig leuk kaartje Jet, de pomponnen zijn zo leuk, inderdaad net sneeuwballen, maarre dat schaatsen hoeft voor mij nu niet meer hoor, laat het voorjaar maar komen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriette, leuke kaart en hopelijk krijgen we nog sneeuw en ijs, van mij mag het! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige winter kaart Henriette.
    Erg mooi gemaakt.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind je kaart inderdaad lekker winters! Helemaal goed qua sfeer, mooi versierd en dat stempeltje is super. Denk zelf niet dat het ervan komt, schaatsen dit jaar (behalve dan op de binnenbaan ;-) Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  7. BRrrr ziet er heel kou uit.Leuk is die.Gr .Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er winters mooiiiii uit
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk winters kaartje, super!!

    Fijn weekend,
    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtige kaart heb je gemaakt en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een SCHATJE zeg!!!!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lief kaartje hoor Henriette, jammer dat we geen ijs meer krijgen dit seizoen...
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een prachtige winterse kaart in die kleuren bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje!
    Ik heb het stempeltje ook gebruikt, mooi is ie hé
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Derwent.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een hele leuke kaart.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart! Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge. Hopelijk zie ik je de volgende keer weer. :)
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie winter kaart, heel passent dit stempeltje, bedankt voor het meedoen een onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk kaartje!!!
    Prachtig in deze kleurtjes...
    groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. HenRiëtte
    Een heel mooi (rillerig van de kou ) kaartje,en stoer.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card love your image and your colouring. Thanks for joining us at CFM, good luck with the Challenge. hugs Shirleyxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi kaartje. Bedankt voor het meedoen aan Nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart! Bedankt voor je deelname bij de derwent challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen