Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 10 januari 2012

kadootje gemaakt

Voor mijn tante, die een tijdje geleden jarig was maar waar ik door omstandigheden nog niet op visite ben geweest heb ik een kadootje gemaakt.


De thee-dispenser heb ik een tijd geleden al gemaakt en laten zien, maar had ik nog steeds staan om als kado aan iemand te geven.
Daar heb ik gisteren dit kopje bij gemaak. Het kopje is naar een idee van Ellis die ook voor het Hobbyjournaal leuke items ontwerpt. Het patroon had ik niet maar in dit geval was het: "wat de oogjes zien maken de handjes". Langs de bovenkant en onderkant van het kopje heb ik kant gezet.
Vlinders op de voorkant en het oortje en roosjes op het schoteltje.


Vandaag ben ik het kopje wezen vullen met overheerlijke bonbons.
Ook op de rand van het schoteltje heb ik nog een bonbon gezet. Staat gezellig.
Morgenochtend ga ik gezellig bij haar op visite.
Ik ben benieuwd wat ze van haar kadootje vindt.

Groetjes Henriëtte

9 opmerkingen:

  1. Je tante vind het vast een super kado, schitterend gemaakt... en tja.. die papier blijft super!

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je tante zal dit vast en zeker heel mooi vinden, ziet er super uit en dan ook nog zo'n lekkere inhoud.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan!
    Mooie creaties.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw he Jet wat een prachtig geheel zo!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit toch een mooi kopje en een super kadootje. Een heel leuk idee.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch Henriette, wat een top-cadeautje zeg! Ziet er beeldig uit samen!! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk!
    Daar zal ze vast heel blij mee zijn geweest!
    Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,
    'k Heb dit vanmorgen zien staan bij tante Annie, samen met een mooie kaart die je gemaakt hebt! Ze dacht dat je wel een website zou hebben, dus ik ben even op internet gaan kijken. Wat maak jij mooie dingen zeg! Ook voor de verkoop?
    Groetjes, Judith (tante Annie is een tante van mijn vader)

    BeantwoordenVerwijderen