Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 5 januari 2012

Eerste kaart 2012

Vandaag wil ik jullie de eerste kaart laten zien die ik in 2012 gemaakt heb. Deze is al verstuurd en bij de ontvangster aangekomen.


Het papier dat ik gebruikt heb is van een vintage blokje van de Action.
Alle stanzen die ik gebruikt heb zijn van Tim Holtz dit keer.
De klok en de cijfers heb ik gemaakt van bruin cardstock en bewerkt aan de randen met distress-inkt Walnut Stain.
De rand met de ijssterren heb ik aan de randen bewerkt met Frayed Burlap.
Het plaatje is van Marianne Design van een vel van de Nostalgia serie.

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar (kan nog net) en tot de volgende keer.

Groetjes Henriëtte

12 opmerkingen:

  1. Voor jou ook de beste wensen en je hebt er weer wat moois van gemaakt, goed begin van 2012.

    Groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en een goed begin met de klok erop
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou ook een heel mooi jaar, vooral gezond he en een prachtig kaartje heb je gemaakt! Deze klok staat toch nog wel op mijn wenslijstje! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een gezond, gelukkig en creatief 2012 toegewenst.

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de Tim Holtz mallen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OHHHHHHHH wat MOOOOOOOOOOIIIIIIIII
    Echt geweldig deze kaart!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooi kaartje Henriette.
    En die klok is echt super gaaf en voor zoveel doeleinde te gebruiken.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. voor jou ook de beste wensen, leuke kaart heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig start van dit nieuwe jaar Henriëtte, zo mogen er meer volgen!! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowie... je eerst mag er wezen!!!

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jet,

    Gewenst hebben we al-)), nog bedankt trouwens!
    Je 1ste kaart van dit jaar is supers geworden.

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuw wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen