Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 7 januari 2012

Vintage geboortekaartje

Ik kreeg afgelopen kerst een hele originele kerstkaart. Die heb ik gebruikt als model voor een vintage-geboortekaartje.


Het papier dat ik heb gebruikt zijn resten van het papier van de vorige kaart.
De mal met de hedera-takjes is een nieuwe mal van Marianne Design, die ik na het embossen heb bewerkt met distress-inkt Frayed Burlap. Ook het vogeltje op de bovenste bloem hoort bij het setje.
Het hart is ook van Marianne Design.
De bloemen heb ik ook bewerkt met Frayed Burlap en in het hartje van iedere bloem heb ik een strass-steentje geplakt.
Het plaatje komt weer net als de kaart uit mijn vorige bericht van een vel van Marianne Design, Nostalgia.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze vintage-geboortekaart vinden.

Groetjes Henriëtte

8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, eens wat anders dan dat blauw/roze, erg leuk gedaan.

    Groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriette, wat een mooie kaart echt een plaatje, moeilijk om te zien wat voor model de kaart is....rara, ben wel benieuwd, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, leuk modelletje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een mooie kaart en wat een leuk model!

    Fijn weekend,
    Grtjs Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje Henriette.
    Echt super mooi dat nostalgische. En een super leuk modelletje.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kijk zo wordt een kerstkaart hergebruikt, mooi kaartje, de mal heb ik ook hoor, te mooi om te laten liggen.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie chique kaart! Leuk model, lief afbeelding en hele mooie klimop mal! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk model zeg en wat mooi Vintage!!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen