Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 21 augustus 2018

Bloghop bij Joy!crafts

Vandaag is het de 21e van de maand en dus weer tijd voor een leuke bloghop bij Joy!crafts. Doe je ook mee?
We zijn met de nieuwe artikelen van deze maand aan de slag gegaan en wat zijn er veel mooie producten uitgekomen.


Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat bij iedereen een reactie achter. Leuk om veel verschillende nieuwe artikelen alvast te zien en inspiratie te krijgen.


Ik ben aan de slag gegaan met de leuke nieuwe Sketch-art stars snijstencils. Hiermee kan je de leukste kerstkaarten maken.
Ik heb er voor gekozen om een kerstlabel te maken.
Hiervoor heb ik een paperboard label en het nieuwe papier Holly jolly gebruikt.


Kijk eens hoe mooi de open sterren, die ik bovenaan de label geplakt heb, zijn!
De kleinste opengewerkte sterren heb ik gebruikt om bovenop de kleine labels te plakken.
De tekst komt van Clearstamps Happy Holidays, deze stempels zijn al wat ouder maar nog steeds erg mooi. Ik heb hiervoor de beide woorden apart beïnkt en onder elkaar gestempeld.


Om het plaatje heb ik de mooie krans met het vogeltje van vorige maand gezet, waarbij ik het vogeltje 2x gesneden en na het beïnkten extra opgeplakt heb.
Als afwerking heb ik de grootste ster in de hoek gezet.


Ik vond het weer erg leuk om jullie te mogen inspireren.
Gebruikte materialen:
6002/1063 Cutting, embos en debos stencil Holly wreath with bird
6002/1138 Cutting stencil Sketch-art Stars
6011/0571 Papierset Holly jolly
6013/0343 Knipvellenset Happy holidays
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0226 Mini ink blending tool
6410/0118 Clearstamps Happy holidays
6500/0215 Tacky glue
8098/0105 Label paperboard creme 16 x 8 cm
8099/0002 Linnenkarton creme
8099/0241 Cardstock linnen wit

Ga langs bij onderstaande blogs, laat bij iedereen een berichtje achter en ga als laatste naar het blog van Joycrafts. Laat daar een bericht achter dat je mee hebt gedaan en maak kans op een leuke prijs!
De winnaar wordt maandag 27 augustus op het blog van Joy!crafts bekend gemaakt.
Succes.

Anke 
Hier ben je nu

Leuk dat je langs bent geweest en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

23 opmerkingen:

  1. Danke für Diese schönen Blo-Hop, das ist ja wieder wunderschöne Sachen
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tag. Die krans had ik nog niet gezien en inderdaad die sterretjes! Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig rustig kaartje:)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige labelkaart met een mooi plaatje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your taggy tag. Lovely layers and the little bird is so cute. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige label Henriëtte !
    Heel mooie winterse tafereeltje geworden.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooie label! Erg mooi gedaan en die nieuwe stempels lijken me wel erg leuk om mee te werken! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful textures! Love that pretty wreath!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend! Mooi van kleur, prachtige stansen. Kortom een plaatje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Chic zo met de kleuren en de mooie stansen
    Echt gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie tag!! Mijn vingers jeuken om ook zoiets moois te gaan maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf met die sterren. I hou van die kleurtjes en labels. Dus ik ben helemaal om!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gedaan! Kleurencombinatie ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow.....wat een prachtige creatie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. henriette, volgens mij ben jij de laatste op de rij van mijn bloghop!
    die sterren vind ik super gaaf! je kan ze bij vele creaties volop gebruiken
    ik vind je kaart heel mooi gemaakt!

    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie tag heb je gemaakt. De nieuwe kerst stansjes zijn weer zo gaaf. Eigenlijk is alles heel gaaf, hihi. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen