Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 31 augustus 2018

Herfst

Ook al is het nog steeds volop zomer, de herfst staat binnenkort weer voor de deur.
Joy!crafts heeft prachtig papier en leuke snijstencils ontworpen die perfect op herfstkaarten gebruikt kunnen worden.


De basis van deze kaart is gemaakt met snijstencil Hexagon. Deze heb ik aan één zijde over de rand van het dubbelgevouwen kraft gelegd en gesneden zodat er een dubbele kaart ontstaat.
Daarna heb ik de kaart gemat met het nieuwe papier Happy fall.
Om het plaatje heb ik de prachtige Frame with twigs verwerkt die ik ook gemat heb. Hiervoor heb ik de buitenkant van het frame met potlood omgetrokken en daarna uitgeknipt.


De prachtige nieuwe Endless pinecones kan je diepte geven door de verschillende gestanste delen iets omhoog te halen.
De leuke nieuwe Border leaf heb ik doormidden geknipt en achter de pinecones verwerkt.


Maak je zelf ook herfstkaarten? Misschien wel voor iemand die in de herfst jarig is?
Ik vond het weer heel leuk om je te mogen inspireren.

Gebruikte materialen:
6002/0550 Cutting stencil Seizoenen NL
6002/1070 Cutting en embossing stencil Endless pinecones
6002/1072 Cutting stencil Frame with twigs
6002/1132 Cutting stencil Border leaf
6002/6106 Cutting stencil Hexagon
6011/0558 Papierset Happy fall
6013/0340 Knipvellenset Season's greetings
6200/0226 Mini ink blending tool
6500/0215 Tacky glue
8089/0206 Kraft
8089/0242 Kraft zwart

Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart .Nog volop in de zomer stemming, en we zien alweer de herfst kaarten voor bij komen.
    Maar ja die komt er natuurlijk wel aan .
    We willen nog wel een na zomertje want dan kunnen we lekker in de zon zitten , wat met die warme dagen echt niet lukte.
    Volgens mij krijgen we die kans dit weekend.
    dus voor ieder een fijn weekend en geniet hier van.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen