Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 27 augustus 2018

Winter tag

Deze week beginnen de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch waar ik aanwezig zal zijn bij kraam 128 van Kreatrends. Donderdag de hele dag en de vrijdag- en zaterdag ochtenden. Om nog wat dingen af te krijgen om mee te nemen en alvast voor te werken ben ik afgelopen weekend lekker druk bezig geweest met het maken van allerhande kaarten en tags.
Ook deze wintertag heb ik toen gemaakt.


Ik heb 'm gemaakt n.a.v. de opdracht bij Kimya op facebook waarvoor ik elke maand een kersttag maak. De opdracht was deze keer "Gebruik kant, lint en touw".
Niet zo heel erg moeilijk.
Ik ben aan de slag gegaan met een mooi plaatje van Syta van Gelderen die ik op een oudere mal van Noor!Design heb geplakt.
Het papier wat ik gebruikt heb is van een ouder papierblok van Noor!Design.
Het lint en touw heb ik helemaal bovenaan de tag gebruikt.


De kerstster is van Marianne Design en zit samen met het woord Winter van Noor!Design op het kant geplakt.




Handig hoor, zulke opdrachten. Mijn kerstkaartenbak groeit gestaag.
Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi winters kaartje, veel plezier op de beurs
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje! En wij komen vrijdag even langs hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt!!! Prachtige kaart....
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen