Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 1 augustus 2018

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij Vintage and More op facebook.
Omdat het vakantietijd is loopt de challenge de hele maand augustus.
De opdracht is deze keer een hele gemakkelijke: Alles mag ... als het maar vintage/shabby chic is.
Deze kaart heb ik ter inspiratie gemaakt.


Het designpapier dat ik gebruikt heb is van Joy!crafts uit een al ouder papierblok nl. Budding Spring.


Achter het plaatje van Syta van Gelderen heb ik een oudere Noor!-mal gebruikt met daar weer achter twee tags, gesneden uit papier van hetzelfde papierblok.
De strik van kant is afgewerkt met een mooie brad en achter de bloemen zit nog een "takje" met kristalletjes.


De bloemen zijn gemaakt van flowerfoam, de bladeren die er achter zitten zijn van Mery's.
Het witte foam heb ik op kleur gebracht met olie pastel krijtjes en daarna nog bespoten met glimmer mist en glitters.
De twee verschillende soorten meeldraadjes zijn ongelijkmatig door het hart van de bloemen heen getrokken voor een leuk effect.


Het band onderaan heb ik afgewerkt met een koord van hartjes.


Wil je ook meedoen met deze challenge?
Ga dan naar onze groep op facebook: https://www.facebook.com/groups/280116102155415/
In het vastgezette challengebericht, helemaal bovenaan de pagina, kan je precies lezen hoe je mee kan doen.
De challenge loopt tot 31 augustus 18.00 uur.

Leuk dat je langs bent geweest en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten