Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 25 augustus 2018

Do more of what makes you happy

Vandaag laat ik je de 3e en laatste kaart zien die ik voor het JoyNews van september gemaakt heb.


Ook voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van papierset Dots en stripes.
In die set zitten mooie teksten waarvan dit er eentje is. Ik heb er ook geen ander papier bij gebruikt omdat dan een deel van de tekst verloren zou zijn gegaan.


In de hoek heb ik een mooie Sketch-art Corner gebruikt. Deze keer die met bloemen waarbij ik de bloemen ingelegd heb en afgewerkt heb met een plakparel.
Ook heb ik de leuke Sketch-art vlinders op deze kaart gebruikt, gekleurd met verschillende kleuren inkt voor een leuk effect.


Nieuw deze maand is ook de grasrand met, zoals je kan zien, de vlinders en het kleine lieveheersbeestje. Ook hier heb ik weer verschillende kleuren inkt gebruikt.


Het is eigenlijk een heel eenvoudige kaart geworden met maar 1 laagje papier.
Ook wel eens leuk om te maken.

Gebruikte materialen:
6002/1133 Cutting en embossing stencil Grass with butterflies
6002/1134 Cutting stencil Sketch-art Butterflies and rose
6002/1137 Cutting stencil Sketch-art Corners-
                     Flowers / line fantasy
6011/0574 Papierset Dots and stripes
6020/0004 Plakparels
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0204 Applicator met pompons
6500/0215 Tacky glue
8099/0241 Cardstock linnen wit

Het JoyNews is gratis te verkrijgen bij hobbywinkels die producten van Joy!crafts verkopen.
Vraag er dus gerust naar in de winkel.

Leuk dat je weer langs bent geweest en graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. Love how you decorated this card, the stencils that you used are incredible looking. Thanks for the share, hope you have a fantastic weekend. Keep up the posts. Love seeing this.

    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Even wat anders, maar zeker heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen