Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 22 augustus 2018

Happy B-day

Vandaag heb ik weer een leuke verjaardagskaart om te laten zien, gemaakt met allemaal mooie materialen die verkrijgbaar zijn bij Kreatrends.


De kaart is gemaakt met de leuke nieuwe Card Art Los van Dutch Doobadoo.
Hiervoor heb ik eerst de rechthoek en de enveloppe-flap afgetekend op cardstock. Om er een dubbele kaart van te maken heb ik de rechthoek nog een keer extra aan het eerste rechthoek getekend.
Van het bovenste gedeelte van de mal heb ik een los insteekkaartje gemaakt.
Na het uitknippen heb ik de enveloppe-flap aan de zijkanten voorzien van dubbelzijdig tape en op de voorkant van de kaart vastgeplakt zodat er een insteekvak ontstaat.


Op dat insteekvak heb ik het leuke nieuwe roodborstje van Marianne Design gezet. Dit roodborstje is opgebouwd uit 4 verschillende gedeeltjes en kijk eens hoe leuk het vogeltje is geworden.
Het takje is een oudere mal van Marianne Design. Onderaan deze blogpost kan je de link naar de verschillende artikelen vinden door op de betreffende plaatjes te klikken.


De mal van de zonnebloem is ook nieuw. Ik heb voor deze zonnebloemen gebruikt gemaakt van EVA-foam wat iets dikker en dus ook steviger is dan het flowerfoam van Leane Creatief.
Ik heb voor wit foam gekozen en dit op kleur gebracht met verschillende kleuren Memento.


Op het insteekkaartje heb ik de verjaardagstekst gestempeld en nog een dennenappel en eikeltje verwerkt. Leuk voor iemand die in de herfsttijd jarig is.


Ben je ook al met deze mal van Dutch Doobadoo aan de slag geweest? Ik ben er heel benieuwd naar en zou dat dan graag willen zien.
Dat kan tegenwoordig op facebook want Kreatrends heeft daar een nieuwe groep aangemaakt:
Creatief met Kreatrends.
In die groep kan je je zelfgemaakte kaarten neerzetten en zo ook anderen inspireren.
Voorwaarde is wel dat er minimaal 1 artikel op gebruikt moet zijn wat verkrijgbaar is bij Kreatrends en natuurlijk mag er daar voor andere webwinkels geen reclame gemaakt worden.
Ben je nog geen lid van die groep? Meld je dan gezellig via bovenstaande link aan!!

Ik vond het weer heel leuk om jullie te mogen inspireren met deze prachtige materialen.
Leuk dat je langs geweest bent en graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten