Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 2 september 2018

Hoera, Juda 2 jaar

31 Augustus is onze jongste kleinzoon 2 jaar geworden.
Na een ochtend op de beurs in Den Bosch ben ik er 's middags gezellig langs geweest.


Natuurlijk hoort bij zo'n verjaardag ook een feestelijke kaart dus ben ik aan de slag gegaan met lekker stoer papier van Joy!crafts.
Het cijfer 2 is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. De zwarte letters met een mal van Marianne Design.


Ook de lieve poesjes zijn Collectables van Marianne Design. Ze houden ballonnen vast die horen bij de olifantjes en de feestmutsjes die ze op hebben horen bij de varkentjes. Leuk om zo mallen van 3 verschillende collectables met elkaar te kunnen combineren.
Juda is dol op filmpjes van onze Minoes, die moet hij elke week dat ik oppas kijken op de Ipad. Hij vraagt er al om zodra ik mijn voet over de drempel heb gezet, zo leuk!
Daarom vielen ook deze poesjes op de kaart in de smaak.


De verjaardag was heel gezellig, we hebben heerlijk buiten gezeten en, omdat ik onze dochter en kleindochter ook nog op was wezen halen konden alle kleinkids heerlijk met elkaar spelen in de tuin.

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte


3 opmerkingen:

  1. Is dat al 2 jaar geleden? Ik weet het nog goed dat je het schreef, omdat ik Juda zo'n mooie naam vind. Je kaart voor hem is super!! Altijd leuk een groot cijfer erop van de leeftijd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je voor Juda gemaakt. Schattig zo die poesjes met hun feestmutsjes op.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes allemaal heb heerlijk rondgekeken en ben ook volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen