Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 12 september 2018

Bedankt

Iedere dinsdagmiddag doe ik vrijwilligerswerk in een buurtcentrum met de naam: Het Badhuis.
Vroeger was het gebouw het badhuis in de wijk en die naam heeft het gebouw dus altijd gehouden.
Nu is het dus een buurthuis waar gezellige activiteiten worden georganiseerd.
Iedere dinsdag is er een inloop dag waar gezellig gepraat, koffie gedronken en ook spelletjes gespeeld kunnen worden door de mensen uit de omtrek.
Onder het kletsen en folders inkijken liet ik vorige week vallen dat ik nog een zoutmolen moest hebben.
Eén van de gasten had er nog eentje thuis staan die ze weg wilde gooien. Die zou ze deze week voor mij meenemen.
Ik vond dat zo lief en leuk dat ik besloot om als bedankje een vintage label voor haar te maken.
Natuurlijk begin je dan eigenlijk veel te laat aan zoiets maar een deadline (na het boodschappen doen dinsdagochtend ben ik rond kwart voor 11 aan de label begonnen terwijl deze om kwart voor 12 af moest zijn) werkt toch prima voor mij.


De label heb ik gemat met papier uit een ouder papierblokje van Noor!design With Love.
Prachtig papier vind ik dat nog steeds ook al is het blokje niet meer verkrijgbaar.
Het plaatje komt uit een map waar allemaal plaatjes in zitten waarvan ik de afkomst niet meer weet. Ik heb 'm geplakt op een kleine label die ik van het designpapier gemaakt heb.
Om het plaatje heb ik de mooie Circle with leaves van Joy!crafts gebruikt.
Op het laatste moment nog een paar metalen hoekjes waarvan deze dus nog niet helemaal vast zat toen ik de foto maakte.
Het  mooie randje is een mal van Noor!desing.


De letters zijn van Craft Emotions en te verkrijgen bij Kreatrends. Klik HIER om naar de webwinkel te gaan. Ik heb alleen de kleine letters gelinkt maar Hennie heeft ook de hoofdletters, dat is even verder zoeken als je die wilt hebben.
Na het snijden en opplakken heb ik de  tekst, met een klein randje langs de letters, uitgeknipt. Dat staat net iets fijner dan een recht stukje papier waarop de tekst staat en is niet veel moeite.
Als laatste nog een paar roosjes erbij en de label is af.


Hoewel het "absoluut niet nodig was geweest omdat de zoutmolen anders toch weggegooid zou worden" werd deze label toch met veel plezier aangenomen.

Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten