Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 9 september 2018

Voor jou

De Knotsgekke Kaartendagen in 's Hertogenbosch zijn weer voorbij. Als voorbeeld voor op de kraam van Kreatrends had ik deze tag gemaakt.
Echt wel een beetje buiten mijn comfortzone want een achtergrond zonder gebruik van papier doe ik eigenlijk nooit. Maar omdat de zonnebloemen van Marianne Design goed op moesten vallen heb ik me er toch aan gewaagd.


De basis is een grote label van wit kaartkarton.
Deze heb ik beïnkt met Distress Ink in 4 verschillende kleuren, van buiten naar de binnenkant van de label.
Vervolgens heb ik met een sprayflacon er een heel klein beetje water over verneveld en dit met een doekje droog gedept.


Daarna heb ik er met een stencil van Dutch Doobadoo nog ruitjes op gemaakt in bruin en groen.
Ook de tekst heb ik er op geschreven.


Hier kan je de ruiten nog wat beter zien.
De zonnebloemen zijn gesneden uit geel kaartkarton en daarna op de label geplakt, om de tekst heen.
Kijk eens hoe vrolijk zo'n label dan wordt!

Leuk dat je langs bent geweest, graag weer tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten