Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 15 september 2018

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Vandaag is het weer de 15e van de maand en dus tijd voor weer een nieuwe challenge bij Vintage and More op facebook.
De opdracht is deze keer: Maak een label in Vintage of Shabby chic stijl.
Alle soorten labels mogen (denk aan verjaardag, kerst, bedankje etc.)
Ik heb gekozen voor een verjaardags label.


De basis is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Eigenlijk is het een bookmark maar als je de onderkant recht en een stuk korten maakt krijg je een mooie maat label.
Hierop heb ik papier van Noor!design gemat.


Het mooie plaatje heb ik op een mal van Noor!design geplakt met daarachter nog een kleine label waarop een swirl van plaksteentjes en pareltjes zit.


Het plaatje heb ik achter een stuk kant met daarop de tekst en bloemen ter afwerking.


De challenge loopt tot 30 september 18.00 uur.
Wil je meedoen? Ga dan naar de groep Vintage and More op facebook. In het vastgezette bericht helemaal bovenaan de pagina kan je de challenge vinden. Daar kan je lezen wat je precies moet doen.
We hopen natuurlijk op heel veel mooie vintage labels bij deze challenge!

Groetjes Henriëtte



1 opmerking:

  1. Hoi hoi

    Wauw wat een schitterende tag ik ga vandaag ook eens mijn best doen.
    Zodat ik mee kan doen aan deze leuke challenge

    Een fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen