Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 8 september 2018

xxx Van Harte

Vandaag heb een kaart gemaakt met het prachtige Oval with leaf patern stencil van Joy!crafts.


Hiervoor heb ik een rechthoekige kaart genomen die ik tegengesteld neergelegd heb zodat de linkerkant openslaat. Van de bovenkant heb ik ongeveer 2 cm weggesneden.
Daarna heb ik de kaart gemat met papier uit papierset Prima Ballerina.
Het mooie ovaal kan je ook openklappen. Hiervoor heb ik de grootste ovaal net iets over de rand van roze dubbelgevouwen cardstock gelegd en gesneden zodat deze met een klein stukje aan elkaar blijven zitten.
Daarna heb ik het kleinere ovaal gesneden uit wit cardstock en deze op de voorkant van de dubbele roze ovaal geplakt.
Als laatste heb ik het prachtige ovaal met de blaadjes hierop gelegd en gesneden.
De bloemen zijn van Mery's. Er onder zit een leuk takje gestempeld.


Als het ovaal open gevouwen is ziet de kaart er zo uit.


Aan de binnenkant van het roze ovaal heb ik een plaatje geplakt en de tekst gestempeld met tekststempels van Mery's.


Het leuke is dat het opengewerkte gedeelte ook heel erg leuk over het plaatje heen staat.
Ook langs het ovaal, dus op de binnenkant van de kaart, zit hetzelfde takje gestempeld.



Gebruikte materialen:
6002/0597 Cutting en embossing stencil Mery's bloemen hart
6002/1075 Cutting stencil Oval with leaf patern
6011/0560 Papierset Prima ballerina
6013/0344 Knipvellenset Summer greetings
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0222 Ink blending tool
6410/0477 Clearstamps Mery's long text
6410/0478 Clearstamps Mery's welkom
6410/0491 Clearstamps Branches
6500/0215 Tacky glue
8013/0173 Cardstock roze
8099/0241 Cardstock linnen wit

Ik vond het weer heel leuk om met deze mooie materialen van Joy!crafts aan de slag te kunnen gaan en ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten