Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 10 september 2018

Fijne kerst

Op facebook, in de groep van Creatief met Kimya is deze maand weer een nieuwe uitdaging v.w.b. de kerstlabels. Dit keer is het de bedoeling dat er rietjes en/of vlaggetjes op de label verwerkt worden.
Ik heb gekozen voor de rietjes.


De label is gemaakt door het bovenste gedeelte van de Dutch Doobadoo Bookmark 470.713.164 na te tekenen en uit te knippen.
Ik heb 'm gemat met papier uit papierblok Winter Wonderland van Noor!design.
In een map vond ik nog een prachtig plaatje waarachter ik de mooie Craftable Wreath CR1387 van Marianne Design omheen gezet heb. Deze heb ik gesneden uit kraft, op kleur gebracht met markers en daarna hier en daar bewerkt met Gesso.


Bovenaan heb ik de mooie Snowflakes corner LR0497 van Marianne Design gebruikt. Deze hoek blijft na het snijden aan het papier vastzitten en heb ik dus los geknipt.
In mijn hobbykast vond ik nog leuke houten snowflakes waarvan ik er eentje gebruikt heb.


Het vogeltje en de takjes zitten bij de mooie Wreath. Ik heb ze allemaal uit kraft gesneden en weer op kleur gebracht met markers en ook met Distress ink.
De rietjes zitten achter de takjes verwerkt.
De tekst heb ik geponst met de Alfabet set van We R Memorykeepers.
Deze heb ik over de rietjes met 3D kit vastgezet.


Alweer een kerstkaart klaar. De voorraad groeit, door het meedoen aan verschillende challenges, gestaag.

Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen: