Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 28 september 2018

Gefeliciteerd met je verjaardag

Vandaag is Hennie Kloppenburg van Kreatrends jarig.
Ze is niet thuis maar staat op de beurs in Hardenberg en is dus hard aan het werk op haar verjaardag.
Hopelijk is het gezellig druk op de beurs, dat zou een extra verjaardagscadeautje zijn voor haar.
Als het goed is heeft ze de kaart ondertussen al ontvangen.


Ik heb deze kaart voor haar gemaakt met de prachtige bookmark van Dutch Doobadoo. Ik vind het zo'n mooi model.
Om de kaart te kunnen laten staan heb ik de mal 2x geknipt, van het achterste gedeelte van de kaart een klein deel aan de bovenkant omgevouwen en aan het voorste gedeelte van de kaart geplakt.
Zo krijg je op een heel simpele manier een dubbele kaart, ook al is de vorm daarvoor best lastig.


Achter de mooie bloem van Flowerfoam zitten takjes die bij de grote ronde snijmal van Joy!crafts hoort die om het plaatje verwerkt zit.
De tekst is ook van Joy!craft. Deze heb ik gestempeld en uitgeknipt.


Het mooie plaatje komt van een knipvel van Syta en heb ik tussen de ronde mal gestoken.


Ik vond het heel leuk om met deze mal van Dutch Doobadoo een kaart te maken. Toen ik de mal voor het eerst zag had ik eigenlijk geen idee wat ik er mee aan moest maar nu ik 'm een keer gebruikt heb is het één van mijn favorieten geworden.

Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte



3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd ook met Henny haar verjaardag en ze is verwend met deze prachtige kaart zeg! Ook dekaart hiervoor is een plaatje Henriëtte.
    Alvast fijn weekend....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje voor Henny. Je hebt goed uitgepakt voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel een schitterende verjaardagskaart Henriëtte...zo mooi in deze vintagestijl

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen