Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 29 september 2018

Vintage verjaardagskaart

Gisteren was mijn DT-maatje van Vintage and More op facebook, Miranda Bouhof, jarig.
Deze kaart heb ik voor haar gemaakt, ik hoop dat ze 'm ondertussen al ontvangen heeft (afgelopen maandag is ie op de post gegaan).


Het dessinpapier dat ik gebruikt heb is van Marianne Design. Achter het plaatje heb ik een oude mal van Lin en Lene verwerkt. Van welk merk het plaatje is weet ik niet meer, waarschijnlijk van Marianne Design of Studio light.


De bloem is gemaakt van flowerfoam en op kleur gebracht met Oil pastel krijtjes en als laatste nog een glitterspray er overheen.
De takjes die achter de bloem zitten zijn 2 snijmallen van Noor!design.


De kaart heb ik lekker rustig gehouden wat ook best kan bij een vintage kaart. Het gaat om de uitstraling, niet het aantal materialen wat er op geplakt is.

Liefs Henriëtte




3 opmerkingen:

  1. Vintage is ie wat mij betreft zeker, al ben ik geen 'expert'..ik vind 'm mooi! Prachtige bloem ook. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen